She Was Pretty | Dizi Yorumu #DiziÖnerisi

Merhabalar, nasılsınız? Keyifler nasıl? 
Ben bugün epey bir bloğun şablonu için uğraştım durdum. İnşallah güzel olmuştur. 

Geçen yaz izleyip, bitirip, bitti diye büyük bir boşluğa düştüğüm dizinin yorumunu yazmak istiyorum size. SHE WAS PRETTY! 


Konusunu anlatmak gerekirse,  Asıl kızımız Kim Hye Jin, çocukken çok güzeldir ve varlıklı bir ailenin kızıdır. Ji Sung Joon ise çocukken kilolu ve içine kapanık bir çocuktur. 
Bu ikili çocukluk arkadaşıdır. Esas oğlanımız, Ji Sung Joon içine kapanık olduğu halde, Hye Jin  (esas kız) onu koruyup, kollamıştır.
Ayrıca ikili birbirlerinin ilk aşkıdır. Bir gün Ji Sung Joon ailesinin yurtdışına taşınma sebebi ile ikili ayrı düşerler. Yıllar sonra Kim Hye Jin ailesinin iflası nedeniyle fakir düştüğü gibi bir de babasından gelen genleri yüzünden gittikçe çirkinleşir, güzelliğinden eser kalmaz. Ji Sung Joon ise yıllar geçtikçe zayıflamış ve yakışıklı olmuştur. Ayrıca, ünlü bir derginin de Baş Editörü olmuş ve koreye geri dönüş yapmıştır. Hikaye ise Ji Sung Joon karakterinin ilk aşkını, Kim Hye Jin karakterini araması ile başlar. Lakin Kim Hye Jin görüşmeyi kabul ettiğinde, bir şeyin farkına varır. O artık Ji Sung Joon'un tanıdığı, aşık olduğu güzeller güzeli Kim Hye Jin değildir. Bu sebeple, Kim Hye Jin, Jin Sung Joon'un onu beğenmeyeceğini düşünerek, buluşmaya en yakın arkadaşı olan, güzeller güzeli Oh Ha Ri'yi gönderir ve ikilinin buluşmasını izler. Ve olaylar peşin sıra gelişir. 

Çok da fazla detaya girmek istemedim spoiler açısından biliyorum ki bir çok kişi spoiler konusunda hassas. Ben de dahil 😞

O zaman biraz da karakterlerden bahsedelim mi? 💟

 

Kim Hye Jin karakterini canlandıran, Hwang Jung Eum gerçekten çok beğendiğim bir oyuncu. Gerek dram olsun, gerek komedi olsun gerçekten her dalda başarısını yansıtıyor. Örneğin Kill Me Heal Me dizisinde oynarken bizi hem güldürüp hemde salya sümük ağlatmıştı. Bu dizi de ise komik olmasına rağmen biraz da saftı. İzleyici biraz da olsa çıldırttı. Yani, dizi boyunca sürekli insanlardan hakaret ve aşağılanma görüyor ama bu konuda tek bir kelime bile etmiyor. Yahu, niye susuyorsun? Versene ağızlarının payını! Ama yok, yapmıyor öylece duruyor. Neyse, yinede genel olarak komik ve sempatik bir karakterdi. O huyu hariç 😅


Gelelim Ji Sung Joon karakterini oynayan Park Seo Joon sevgilime. Ben bu adamı gerçekten çok beğeniyorum ya. Fırsat buldukça da oynadığı her filmi, her diziyi izlemeye çalışıyorum. KMHM'de çok başarılı bulmuş hatta 2. adam sendromu yaşadığı için çok üzülmüş, senaristlere sövmüştüm!! Bu dizide ise, bir önce ki dizisine göre aşırı sinirli, agresif ve gıcık buldum. Esas kızımızı dizi boyunca aşağılamak dursun, yerden yere vurdu hakaretleri ile. Hatta izlerken, ''ben kız yerinde olsam çeker giderim'' demedim değil. Kim Hye Jin sandığı Ha Ri'nin yanında ise tam bir melek oldu beyefendimiz. Fakat içinde bir sevgi yumağı olduğunu biliyordum ki, yanıltmadı beni. 




Oh Ha Ri karakterini canlandıran güzeller güzeli, Go Joon He! Aslında genel olarak dizi de kötü kız rolüne saptırılmış gibi gözükse de aslı öyle değil. Yaşadığı duygular onun için ilk olduğu için, elinde olmadan sevmemesi gereken kişiyi sevdiği için yaptığı şeyler gayet doğaldı. Sadece 2-3 bölüm yaptığı şeyler kötülük gibi görünse de, ben Ha Ri karakterini çok sevdim. Ayrıca Kim Hye Jin ile olan arkadaşlığını da çok sevdim. Özenilecek bir arkadaşlıktı onların ki. 



Ve, son olarak! Choi Siwon! Dizi de karşımıza 2. erkek sendromu yaşayan, Kim Shin Hyuk olarak çıktı. Bu diziyi izlemeden önce gerçekten Siwon hakkında hiçbir bilgim yoktu. Hatta bu kadar sempatik ve tatlı olduğunu hiç ama hiç bilmiyordum. Her şey dizi sayesinde oldu. Rahatlıkla en sevdiğim karakter diyebilirim. Daha ilk bölümden, ilk sahnesinden kalbimi çaldı. Sürekli ''Kim Hye Jin bunu seç, Kim Hye Jin aptal mısın?'' deyip durdum. Ayrıca sürekli etrafta ''Jackson, Jackson!'' diye dolaşması... Ya yerim vallahi. 





Karakterler bu kadardı. Şimdi de biraz gifler ile renklendirme yapalım. 

Dizinin ilk repliği;



''Buldum seni.
Sonunda buldum seni, Kim Hye Jin.
Benim hoşlandığım kişi sensin.
Eskiden de sendin. Kim olduğunu öğrenmediğim zamanlarda da sendin.
Şimdi de sensin. İlerde de sen olacaksın.

Senden uzaklaşamam. Senden başka bir şey istemiyorum.
Eskiden sen, benim yanımda olmayan annem gibi yanımda ömür boyu bulunabilecek bir dostluk verdin. Bu yüzden özeldin.
Ama artık bunların hiçbir önemi yok.
Sen şu an benim hoşlandığım kadınsın.
Benim tanıdığım Kim Hye Jin olmasaydın bile, birbirimizle yabancı olarak tekrar tanışsaydık bile, ben mutlaka bir kez daha sana tutulurdum.
Bir kez daha senin sayende heyecanlanacaktım ve bir kez daha senden hoşlanacaktm. ''







Çiftimizin bu kadar gifi yeter. Biraz da 2. erkek sendromu yaşayalım, öyle değil mi? 













Biraz da replik o zaman? 


''Arkadaşım biriyle çık dediğinde ben;''



Ne kadar da güzel bir replik 😍




Sempatikliği ile bizi gülmekten yerlere yatıran o sahne; 







Sanırım bu kadarlık yeterli. Bir sonra ki dizi yorumunda görüşmek üzere! Kendinize iyi davranın canlarım. 💓




















3 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bi diziydi :D bi the legend of the blue sea olmasa da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki o dizinin yerini tutamaz :D

      Sil
  2. Park seo joon'un oynadığı karaktere uyuz olmuştum o yüzden yarım bırakmıştım bu diziyi . Birde siwon'u sakallı görmek çok garip ya :D

    YanıtlaSil