Makyaj Alışverişim #MakeupTime

  Merhabalar, nasılsınız? Keyifler yerinde mi? Bu yazımda sizlere geçen hafta yapmış olduğum makyaj alışverişimden bahsetmek istiyorum...


Uzun zamandır bir kaç almam gereken hatta ihtiyacım olan ürünler vardı. İnternette dolanırken http://www.cosmetica.com.tr sitesinde ki indirimleri gördüm. Bildiğiniz üzere real techniques fırçalarının fiyatları çok pahalı ve öyle bütün bir set bulunmuyor öyle her yerde. Bende bu markanın fırçalarını indirimde görünce set olarak sipariş ettim. Normalde 40 liralık olan ürünü 20 liraya filan aldım. İyi ki de aldım. Geldiğinden beri kullanıyorum ve çok memnunum. Özellikle göz makyajımdan çok memnun kalıyorum bu sıralar. Far fırçaları aşırı iyi. Crease Brush ile istediğim görünümü elde edebiliyorum mesela. Onun dışında allık fırçası ve süngeri de çok iyi. 

Cosmetica'dan Aldığım Ürünlerin Listesi: 
Real Techniques Star Göz Makyaj Fırça Seti 1406


Real Techniques Setting Brush 1413 Sabitleme Fırçası



Real Techniques Makyaj Süngeri 

Real Techniques Allık Fırçası 1407 


Real Techniques Expert Face Brush Fırça 1411



Aynı hafta içerisinde yaptığım bir diğer makyaj alışverişimden de bahsetmek istiyorum. Bu alışverişimde ise http://www.kozmela.com sitesinden makyaj ürünlerimi aldım. Gerçekten son zamanlarda makyaj ürünlerimden hiç memnun değildim ve bir çoğu yüzümde sivilcelenme yapmaya başladı. O yüzden bende hepsini yavaş yavaş değiştirmeye karar verdim. Baktım sitede indirimde vardı bende ne bekleyeceğim burdan alayım işte dedim ve yaklaşık 10-11 ürün aldım ve normalinden daha ucuza geldi. Yalnız kargodan hiç memnun kalmadım. Evde olduğum halde yurt içi kargo evde olmadığıma dair bir mail yolladı ve kargoyu şubeye teslim etti. Bende mecbur gidip ordan almak zorunda kaldım. Ayrıca bu ilk değil başka bir kargomda tekrar aynısını yaptılar hatta o kargoyu gidip şubeden alamadığım için iptal etmek zorunda kaldım. Kısacası şu sıralar Yurt İçi Kargodan pek memnun değilim! 



Aldığım ürünlere gelecek olursak listesini hemen aşağıya yazayım. 

Ürünler: 
Pastel Cover Stick No 03
Essence All About Nudes Far 02
Essence Mat Lip Gloss 05
Essence Mosaic Compact Powder 05 
Maybeline The Blushed Nudes Far Paleti 
Golden Rose Dipliner 
Flormar Mat Fondöten Beige M303
Maybeline Diamond Glow 4'lü Palet Coffee 06
Pastel Pretty Cheecks Blush On Rose 17
Golden Rose 3'lü Set İçindekiler: Dipliner, Ruj & Maskara 

Aldıklarım bunlardı. Fotoğraflarını koyamadığım için üzgünüm ama en kısa zamanda fotoğraflarını çekip bu yazının altına koyacağım. 
Ürünlerden şimdilik memnunum. Sadece flormar fondöteni kullanmadım henüz onu da en kısa zamanda kullanıp değerlendirmek istiyorum. Şimdilik hoşça kalın! Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere.

Sevgiler...



0 yorum:

Yorum Gönder