İzlediğim Dizi; Weightlifting Fairy Kim Bok Joo #DiziÖnerisi


Dizi Adı: Weightlifting Fairy Kim Bok Joo
Yönetmen: Oh Hyun Jong
Senarist: Yang Hee Seung
Bölüm Sayısı: 16
Dil: Korece
Başrol Oyuncular: Lee Sung Kyung, Nam Joo Hyuk

20 yaşındaki halterci Kim Bok Joo'nun ilk kez aşık oluşunu anlatan gençlik, romantizm, spor dizisi. Senaryo ünlü halterci Jang Mi Ran'ın hayatından esinlenilmiştir.



Merhabalar, şuan bu bloğu okuyan hatta varlığından haberi olan var mı bilmiyorum. Sadece yazmak istiyorum o kadar. Okuyan okur okumayan çok şey kaçırır. 

İzlediğim dizi Weightlifting Fairy Kim Bok Joo hakkında yazmak istiyorum. Dizi şuan 15. bölümde bir kaç gün sonra final bölümünü yayınlayacaklar ve inanın ben ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Dizi ne ara 16. bölüme geldi anlamadım bile resmen kanım canım oldu oyuncular. Her sahnesinde güldüm, eğlendim hatta duygulandım.




Diğer diziler gibi sürekli dram veya entrika peşinde olan oyuncular ile geçmedi dizi. İzlediğim en güzel ve sempatik diziydi. Bütün karakterler çok komik ve tatlıydı. Başrolde ki oyuncuları zaten diğer oynadıkları dizilerden görüp çok beğeniyordum ikisinin başrol olduğunu görünce ayrı sevindim. Lee Sung Kyung sempatiklik dalında 1 numaralı kadın oyuncu benim için. Oynadığı her dizide izleyiciyi güldürmeyi başaran nadir oyunculardan. Nam Joo Hyuk... Ona yorum bile yapamam. Anlatılmaz, izlenerek aşık olunur. Bu arada Nam Joo Hyuk oynadığı diziler sayesinde resmi yüzücü oldu herhalde. Çocuk sürekli sporcu rollerinde karşımıza çıkıyor ama şimdi cidden hakkını vererek oynamıyor değil. Çok başarılı bir oyuncu. Gerçekten keşke 20 bölüm olsaydı bir kaç bölüm daha izleyebilseydik.



 İnternete final bölümü hakkında yediğim spoilerlar yüzünden giremez oldum 😆 Bu arada bütün seyirciler yakında Lee Sung Kyung ile Nam Joo Hyuk ikilisinin bir couple (çift) olmasını bekliyor. Ee bende bekliyorum şimdi doğruyu söylemek gerekirse 😍 Sizce de çok yakışmıyorlar mı? Tam ideal çift. 


Neyse, şimdilik benden bu kadar. Daha uzun yazmak isterdim ama zamanım kısıtlı. Şuraya diziden bir kaç sahne ve ost bırakayım bari. Hoşça kalın! 💓


Weightlifting Fairy Kim Bok Joo Ost - You & I




Weightlifting Fairy Kim Bok Joo Ost - From Now On 




Weightlifting Fairy Kim Bok Joo Ost - I'll pick you up 






Sevgiler... 






0 yorum:

Yorum Gönder