TATLI ŞEYTAN - WENDY HIGHINS







Öhöm, öhöm. Tatlı Şeytan bu sabah 7 sularında bitti. Aslında daha erken bitirecektim kitabı ama şu son 2 gün çok yoğundum o yüzden kitapta çantamda 2 gün boyunca süründü. Kafamı toplayıp yorumlamam gerek ama ben kafamı toplayamıyorum. Şimdi öncelikle bir şikayetim var kitap kapağı hakkında. ALLAH AŞKINA BAŞKA KIZ MI YOKTU?! Beni çekip koysanız daha iyiydi. Ne suratsız ne nemrut bir kızdır. Ayrıca Tatlı Tehlikede ki kızla ikisi aynı kız mı diye kafamda deli sorular dolaşıyor... Neyse sakinim. Lütfen bir daha ki kapaklara daha güzel bir kız koyun. Şimdi kitap yorumuna gelirsek, kitap güzeldi çok beğendim. Aksiyon yoktu ama okutturdu kendini. Diğer melek&şeytan kitapları gibi değildi biraz farklıydı. Tabi şimdi merak ediyorsunuzdur Kaidan Rowe'a aşık oldun mu diye? Evet oldum ama kitap kapağında ki gibi hayal etmedim Kai'yi daha yakışıklı hayal ettim. Özellikle ingiliz aksanı olduğunu görünce... Tabi ki çoğu zaman Anna'ya sinir oldum. Fazla good girl olduğu için. Ayrıca şu kitaplarda ki kızların gururu yok mu arkadaş ya?! Azıcık gurur lütfen. 

Yan karakterlerden ise favorim Jay'di. Çok komik bir tipti. Özellikle telefon konuşmalarında telefonu "Naber kız?" diye açması... Aslında ben bir ara Jay'e ani bir duygu gelicek ve Anna'ya aşık olucak diye bekledim bu kitapta ama olmadı. (Kanka ayağı felan) Ayrıca Kope aşkım 2. adam olmaya laik değildi. Hep zaten böyle güzelim çocukları 2. adam yaparlar. Ne var yani baş karakter de ki çocuk bad boy değilde good boy olsa? Dişimi kırıcam vallahi! 

Kai'de çoğu zaman dengesizdi ona da sinir oldum. Yani kıza bir iyi bir kötü anlamadık nasıl bir ruh hali içinde. Amaağğ kitapta ki çoğu diyalog komikti güldürmeyi başardı. Ben öyle her kitapta gülmem ama bu sefer güldüm. Kitabı okuduğuma pişman değilim iyi ki okumuşum. Gayet güzeldi. Puanım kitap kapağı yüzünden 4,5/5 ⭐

0 yorum:

Yorum Gönder